Ne dorim ca experienta ta cu Magic Drops sa fie una cat mai placuta, indiferent de tipul interactiunii (plasarea comenzii, utilizarea produselor sau ....returul lor).
Produsele pot fi returnate in urmatoarele situatii:
1. Ai cumparat un produs, dar din diferite motive nu il mai doresti? Este in regula! Conform legii, ai 14 zile la dispozitie sa te razgandesti. Produsele realizate la comanda NU pot fi returnate in mod uzual, dar, in anumite conditii, putem accepta si returul acestora.
2. Noi verificam absolut toate produsele din punct de vedere al integritatii si functionarii inainte de expediere, astfel incat la tine sa ajunga doar ceea ce trebuie. In cazul in care, totusi, ai primit un produs necorespunzator descrierii si pozelor de pe site, sau care prezinta defectiuni*, te rugam sa accepti scuzele noastre si ne angajam sa iti schimbam produsul in cel mai scurt timp. In cazul in care suntem in imposibilitatea de a livra produsul respectiv, iti vom returna contravaloarea lui.
Ce trebuie sa faci tu?
- Trimite-ne un mail la contact@magicdrops.ro si anunta-ne ca doresti sa returnezi o comanda (total sau partial), mentioneaza numarul comenzii si numele produsului, precum si motivul returului (situatia 1 sau situatia 2 de mai sus). Te rugam sa ne informezi asupra deciziei de retur in termen de 14 zile de la primirea produselor. In cazul in care produsele prezinta defecte, am aprecia daca ne-ai anunta acest aspect cat mai curand dupa identificarea lor.
- Asigura-te ca produsele nu sunt deteriorate (exceptand situatia putin probabila in care au ajuns la tine deja deteriorate) si nu prezinta urme de uzura. Uleiurile esentiale si uleiurile vegetale pot fi returnate DOAR DACA SUNT SIGILATE, in caz contrar, NU vor fi acceptate pentru retur.
- Ambaleaza produsele impreuna cu toate accesoriile primite, de preferat in ambalajul original, in asa fel incat sa nu fie deteriorate in timpul transportului
- Preda-le curierului pe care il vom trimite noi la tine; predarea bunurilor catre curier trebuie facuta in maxim 32 de zile de la data primirii comenzii
Nerespectarea acestor conditii anuleaza posibilitatea returului sau a rambursului contravalorii produselor.
Ce vom face noi?
- Te vom contacta dupa ce primim solicitarea ta de retur pentru confirmare si pentru a stabili toate detaliile
- Vom transmite curierului sa preia coletul de la tine; vei fi contactat de curier pentru predare; in situatia 1 descrisa anterior, tu vei achita costul transportului, iar in situatia 2, acesta va fi suportat de noi
- Dupa primirea bunurilor iti vom confirma daca acestea indeplinesc conditiile de retur
- Iti vom rambursa contravaloarea produselor, direct pe cardul cu care ai facut plata (in decurs de 3-30 de zile de la acceptarea returului) sau prin transfer in contul bancar indicat de tine (in decurs de 1-5 zile lucratoare de la acceptarea returului).
- In cazul in care produsul trebuie schimbat, atunci cand curierul va prelua de la tine produsul cu probleme, iti va preda si noul produs.
*Nu pot fi considerate defectiuni sau neconcordante intre produse si descrierea de pe site, acele caracteristici specifice ale produselor din lemn (in special a celor handmade), ca de exemplu: diferente de culoare, de nuanta, noduri ale lemnului, diferente intre modelele gravate; de asemenea, produsele din sticla sau ceramica pot prezenta anumite caracteristici rezultate in urma procesului de fabricare al produsului, care sunt surprinse in fotografiile de produs de pe site si care nu pot fi considerate defecte.